Klachtenregeling Ben je niet tevreden over onze zorg?

Klachtenregeling

Wij hopen dat je je vertrouwd bij ons voelt en we zullen ons er voor inzetten om dat vertrouwen te laten groeien en jullie bij te staan met kundig advies. Toch kan het zijn dat je twijfels hebt of ergens ontevreden over bent. Bespreek dit dan zo snel mogelijk met ons. In een apart gesprek nemen we de tijd om te bespreken waar de twijfels of onvrede vandaan komen. Vaak kunnen we die twijfels wegnemen of je geruststellen. Samen bekijken we hoe we jou beter kunnen begeleiden, waarbij jullie je verwachtingen kunnen uitspreken.

Mochten we samen niet tot een oplossing komen of wil je meer informatie over of hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris. Een klachtenfunctionaris is onpartijdig. Samen kan je bespreken waar je ontevreden over bent en je krijgt advies over wat je kunt doen. Ook wanneer je het moeilijk vindt om het gesprek met ons aan te gaan, kunnen zij jou helpen. Samen zoeken we dan een oplossing.

Voor meer informatie  www.klachtverloskunde.nl